مهاجرت به قبرس (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)
عمومی
مهاجرت به قبرس (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)
نوشته شده توسط tarANEH در ساعت 6:0


در این صفحه به بررسی هزینه مهاجرت به قبرس و شرایط اخذ تابعیت و اقامت در قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی فاکتورهای مربوطه از صفر تا صد می پردازیم. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر می باشد:


• اخذ اقامت از طریق خرید ملک

• مهاجرت برای راه اندازی کسب و کار

• مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

• اخذ ویزا با دعوتنامه کاری

خرید ملک و مهاجرت به قبرس

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید خانه یک راه معقول و مقرون به صرفه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. طرح های مختلفی برای خرید و بهترین شرایط پرداخت وجود دارد، شما می توانید مصالح ساختمانی خود را انتخاب کنید و برای مدت طولانی بدون بهره تا 84 ماه پرداخت کنید.

تنوع املاک، از استودیو (بدون اتاق خواب) گرفته تا ویلاهای ساحلی لوکس با قیمت حداقل یک سوم سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که افراد زیادی را از شمال اروپا به کشورهای انگلیسی زبان برای مهاجرت به روسی آورده است. در قبرس شمالی با خرید املاک و مستغلات.

اساسا با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده اید و اقامت خانواده قبرس را اخذ کرده اید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که هر ساله بین 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سرمایه سالانه خود باشید. پس از آن با تبدیل ریال به پوند، بزرگترین برنده معامله هستید.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند استرلینگ انجام می شود و این تضمینی قوی برای پس انداز پول شما به ارز ارزشمند انگلیس است. اساسا تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خرید شما معمولا به دلار و مدارک ثبت نام شما به لیر ترکیه می باشد. در واقع ملک قبرس در مقایسه با ترکیه دارای مزایای بسیار دیگری نیز می باشد که در جدول زیر به آن می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه, خرید ملک در قبرس شمالی

خرید به دلار - ثبت اسناد به لیر، خرید، فروش، اجاره و ثبت اسناد به ارزهای پوند انگلیس

اموال را نمی توان به خارجی ها و به ترک ها یا ارگان های دولتی به نصف ارزش لیر ترکیه به قیمت مصوب دولت فروخت. قیمت بین خریدار و فروشنده توافق شده است و دولت دخالتی ندارد. هیچ محدودیتی برای قیمت و تعداد معاملات در یک ملک برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهای متخاصم مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند). سخت گیری های زیادی نیز بر اسرائیل تحمیل شد. ).

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک تکمیل شده) مجوز فروش چند برابر حتی برای املاک پیش خرید شده و ناتمام

بدون در نظر گرفتن قیمت فقط برای تعداد معینی از اقامت در ملک در ملک می ماند (البته تعداد تخت ها باید متناسب با اعضای خانواده باشد)

خارجی هایی که در مناطق خاصی از املاک و مستغلات در هر نقطه از قبرس زندگی می کنند می توانند در آنجا زندگی کنند (املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی با خارجی ها بدون مدرک مبادله می شود، این یک توافق است. توجه داشته باشید که آنها مشکل مسکن ندارند).

معمولاً شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشده باشد نمی توان برای اقامت درخواست داد. اقساط ملک تا ده سال قابل پرداخت است و حتی پس از تحویل ملک نیز به صورت اقساط پرداخت می شود. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قانون جدید قبرس شمالی از سال 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک (به لیر) افزایش چندانی نداشته است. رشد قیمت املاک و مستغلات (به پوند انگلیس) از 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، مالیات فقط 5 درصد و فقط یک بار

خرید اعیان; خرید زمین و اشراف و سهام برابر با شهروندان قبرسی.

چه نوع افرادی ملک می خرند و جایی برای زندگی دارند؟

شخص مشتری و زیر مجموعه ها.

گروه های خریدار فردی عبارتند از:

• زن و شوهر

کودکان زیر هجده سال (اتوماتیک)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) مراجعه کنند.

• خریداران به جای والدین

لطفا توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه ای که در امور سرمایه گذاری و سکونت داریم، پیشنهاد ما خرید دو ملک مجزا برای کسانی است که می خواهند والدین خود را نیز اسکان دهند. شما می توانید برای والدین خود یک ملک مجزا (حتی به صورت سوئیت استودیویی، یعنی یک واحد بدون اتاق خواب) برای اقامت دائم بخرید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید که اینطور نیست. برای شما مقرون به صرفه است

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که افراد زیادی می توانند در یک شرکت شریک باشند، اما قوانین اخذ اقامت از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و وابسته) می تواند از طریق یک ملک یا از طریق دو خواهر و برادر در صورتی که هر دو ازدواج نکرده باشند، زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از اینکه این افراد دارای پاسپورت معتبر از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه باشند، پلیس قبرس شمالی سوابق مجرمانه این افراد را از طریق سازمان اینترپل و در صورت نداشتن سابقه کیفری بررسی می کند. ، می توانند مدارک را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که قوانین جدید 2024 قبرس شمالی نیز الزامات سخت گیرانه تری را برای شهروندان اسرائیلی اعمال می کند.

آیا با خرید خانه می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. این اقامت در سه سال اول سالانه و در سال سوم تا پنجم دو سال است و از سال پنجم به بعد با احراز شرایط زیر می تواند به اقامت دائم تبدیل شود.

• برای یک سال، دو سال و پنج سال باید سپرده گذاری کنید (در حال حاضر 20000 تومان برای زمین پیش خرید شده و 15000 تومان برای زمین آماده در سال). شرط اقامت پنج ساله داشتن دارایی بیش از 125000 پوند و ترک نکردن قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید سر کار بروید و نمی خواهید در قبرس زندگی کنید، باید هر سال یا دو بار در سال خانه خود را تجدید کنید و خانه دائمی پیدا نمی کنید.

• اطلاعات مربوط به آدرس رسمی مسکونی (قرارداد اجاره املاک خریداری شده قبلی و اثبات املاک خریداری شده).

• آزمایش های پزشکی که عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• گواهی تولد و گواهی ازدواج ترجمه شده برای اخذ اجازه اقامت اقلیت.

• گواهی شناسایی قبلی صادر شده توسط کشور مبدا با تاریخ بزرگتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، باید از هر دو مکان گواهی مجوز دریافت کند).

آیا اجازه کار بعد از اقامت با خرید ملک را داریم؟

بله هیچ محدودیتی وجود ندارد. با این حال، باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک به ویزای کاری) تغییر دهید. وزارت کار قبرس شمالی نسبت به کار بدون بیمه بسیار حساس است، بنابراین اگر بیمه شما نوع ویزای شما را تغییر ندهد، ممکن است جریمه سنگینی دریافت کنید یا حتی از کشور اخراج شوید.

به یاد داشته باشید که شغل مناسب را در قبرس شمالی پیدا کنید و به دو شرط اصلی نیاز دارید:

• تسلط به زبان ترکی (مدرسه دوم زبان انگلیسی)

• تخصص لازم را داشته باشد. (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز دولتی تجهیز شده است

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با هزینه ویژه (برای کسانی که هنوز در دانشگاه ترکی می خوانند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید اقساطی و دریافت وام بانکی

سهولت فوق العاده در فرآیند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

مهاجرت به قبرس شمالی euromy برای راه اندازی یک تجارت


دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. به خوبی از بنیانگذاران کسب و کار پشتیبانی می کند و گرفتن مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین را آسان می کند، که سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان برای راه اندازی کسب و کار جذب کرده است. در قبرس شمالی زندگی کنید.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. تعداد دانشجویان خارجی در این کشور سه برابر بیشتر از جمعیت قبرس است. و طبق پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

علاوه بر این دو حوزه، هر کسب و کاری که مرتبط با بازار ساخت و ساز باشد، بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک قبرس شمالی روی آورده اند و کار ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس بسیار بالایی در حال انجام است.

اگر بخواهیم به صاحبان مشاغلی که آینده بسیار خوبی دارند بگوییم باید اینگونه بگوییم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به کار دانشجویی

تعمیر گوشی موبایل

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

اداره ساختمان

مهندسی عمران

ایجاد اتاق های چوبی و مبلمان چوبی

تولید سنگ ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس زندگی کنند؟

کمک های دولتی برای کارآفرینان حتی در به دست آوردن مسکن مفید است. کارآفرینان در ابتدا مجوز کسب و کار به مدت 2 سال می گیرند و همه گروه های کوچک آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت می گیرند (گروه های کوچک برای همه نوع اقامت یکسان هستند). سرمایه گذاران برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه کمک مالی ندارند و روند اخذ اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اجازه اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: